Biała sukieneczka :)

Cześć Kochani :)

Pomału zaczynam odczuwać nadchodzący czas szkolny, bo zaczyna mi brakować czasu. A co będzie od października? Trochę się tego boję, bo wiem, że na pewno nie będzie tutaj tak często postów. Z 4-5 na tydzień pewnie zrobią się dwa, ale będę starała się w miarę możliwości o więcej... Na pewno będzie pojawiało się tu więcej miksów luźnych fotek i recenzji, gdyż ostatnio dostałam do testowania kilka produktów m.in. do włosów i skóry. A jak będzie w praktyce? To się okaże już wkrótce - mam nadzieję, że nie będzie źle :)

Zaczynam lubić siebie w sukienkach. Myślę, że coraz częściej będą tutaj gościć :). Biała była moim must have i w końcu mam ją od mishmashclothing :) Do tego znajome Wam już butki od Świat Butów 24 i moja nowa torebeczka- mini shopper bag, na pierwszy rzut oka myślałam, że na uczelnię się nie nada, ale jak zobaczyłam jaka ona jest pakowna, to wiem, że jednak się nada:) Jest bardzo solidna, a w środku ma dużo kieszonek i przegródek.  :)










foto by Timi

płaszcz - PRIV SKLEP | sukienka - MISHMASHCLOTHING | buty - ŚWIAT BUTÓW 24 | rajstopy - GABRIELLA | torebka - KEIRA | pasek - ALLEGRO | naszyjnik - FHANET | bransoletka kolce - KATHERINE | bransoletka noc kairu - MALVARE



Na koniec chciałam Was zaprosić na wyprzedaż na moim fanpage :)
Buziak, Ancia:*

68 komentarze:

  1. Fajny zestaw. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest cudowna. Fajnie ją połączyłaś z rajtuzami i czarnymi słupkami. Bardzo ciekawa torebka :).

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna sukienka i fajna torba ;) no i jak zawsze wszystko się ładnie komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 posty w tygodniu to i tak jest okey, Ciebie podziwiam, ze tak często wrzucasz coś nowego. Ja czasowo bym rady nie dała nawet!
    Fajnie wyglądasz ;)! Ja sukienki uwielbiam latem nosić, choć coraz bardziej mi ich brakuje, jak się chłodno robi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż nie jestem fanką białych sukienek (nawet ślubnych :D) to zestaw kupuję w całości! A buty i naszyjnik szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie:D buty bardzo mi się podobają:P

    Zapraszam do siebie, nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i like it ;)

    zapraszam do siebie,dzisiaj nowy post ;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sukienka, ale ja chyba połączyłabym ją z innymi rajstopami, te wydaja mi się trochę za ciężkie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to wygląda :) takie połączenie sprzeczności

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo odważne połączenie zwiewnej sukienki z czarnymi rajstopami ;)Na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love this necklace and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zobaczyłam na FB i od razu wpadłam tu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię połączenie zwiewnych sukienek z rajstopami :) Świetny pomysł z paskiem:)
    Ale nie mogę się napatrzeć na Twój makijaż! Masz bardzo ładnie podkreślone usta!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że biała sukieneczka została wykorzystana jeszcze w jesiennej stylizacji. Ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze się zastanawiam jak ty to robisz że strój tak ładnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie, trzeba korzystać z tego ostatniego ciepła,
    u mnie dzisiaj też sukienka ;D

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie lubiłam połaczenia białej sukienki z ciemnymi rajstopami i troche balam sie takiego połaczenia,bo wydawało mi sie za cięzkie,ale po obejrzeniu twojej stylizacji musze zmienic zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. iiiiiiiiiii to bardzo dobrze,że się przekonujesz do sukienek;) bo wygladasz w nich super;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja, zwłaszcza, że podobnie łączę swoją letnią biała sukienkę (jak i inne) z cięższymi dodatkami tak by sprawdzała się też na inne sezony :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, gdzie w najnowszym poście można poznać odpowiedź na pytanie co ma wspólnego seria filmów "Harry Potter" z Audrey Hepburn ;p
    http://douxchaton.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ten rozszerzający się obcas jest świetny ! Uwielbiam takie 'przemycanie' letnich ciuchów do jesiennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, ten styl idealnie Ci pasuje :)
    Fajne buty, wcześniej myślałam, że to botki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz;)
    kolory są świetnie połączone;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę ładna stylizacja .Biała sukienka trafnie dobrana.Torbę sama mam podobną, więc jak najbardziej na TAK. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy obcas w butach, czyżby Ryłko?

    OdpowiedzUsuń
  25. ale bym przygarnęła Twoją torebkę i sukienke ;dd

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw ! Podoba mi się ta "kolczasta" biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietny zestaw, podoba mi się to połączenie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Very nice dress and I love your necklace :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka i buty wymiataja <3

    OdpowiedzUsuń
  30. przeszłas metamorfozę:d Twoje stylizacje są świetne ostatnio coraz lepsze!:D

    gratuluje:d

    zapraszam do mnie na słoikowy post:p

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz!!:)
    Bardzo fajna całość

    OdpowiedzUsuń
  32. swietna sukienka :P

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  33. beautiful outfit!!love pics!!!

    i'm new follower your blog!!if you like mine,do the same!!kiss!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  34. przyjemny jesienny set;) buty niesamowicie wydłużają Ci nogi!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw:))
    ohh i torebka! moje marzenie <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ojej Aniu ale ślicznie wyglądasz, biała sukienka pięknie rozświetla twoją twarz, rajstopy i buty na obcasach fantastycznie wydłużyły Ci nogi, a kurteczka idealnie wpasowała się w jesienne trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna sukienka :) fajnie wygląda w połączeniu z parką :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow sukienka piękna! ślicznie Ci w niej i całość dobrana fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Perfect look - love your jacket and necklace <3

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham to!Jest mega kobieco ale z pazurem!:]

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietne buty:) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. kurcze,nigdy nie byłam przekonana do tego, żeby pod białą sukieneczkę zakładać czarne rajty... ale muszę przyznać że wygląda to całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny secik :) piękny masz ten płaszczyk <3
    bardzo ładnie Ci w sukienkach i jestem jak najbardziej za tym, żebyś się w nich tutaj częściej pokazywała :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo podoba mi się Twój zestaw :)
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowna stylizacja!

    http://klaudiaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz przecudownie! Sukienka jest naprawdę śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. super ta sukienka :)
    ----------------------
    zapraszam na mojego bloga
    dodałam do obserwowanych
    liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny zestaw. Zmieniłabym może tylko torebkę. Po za tym świetnie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podoba, takie sukienki są najlepsze :)). Torebka świetna ;).

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienki są wspaniałe :) i wydaje mi sie ze zazwyczaj tak samo wygodne jak spodnie :) pięknie wyglądasz :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam takie zestawy, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Nie bawię się w obserwowanie za obserwowanie. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)